fredag den 13. juli 2012

Lodrette forsøg!

Mor har ofte klaget om, at når hun oploader billeder til bloggen, så vender de forkert. Jeg har ikke haft samme problem.....indtil nu! Som I kan se, så vender billederne lodret, selv om de vender vandret på computeren......

Well, det farvede spagetti, som I kunne læse om her blev så til dette: 


Idéen var, at jeg skulle tage et billede og så bruge det som header/banner her på bloggen. Men jeg var ikke helt tilfreds.....jeg syntes, at jeg godt kunne strikke den med tyndere pinde og med en anden bundfarve. Jeg syntes, at den blev lidt for barnslig eller LEGO-agtig med hvid bundfarve.


 Siden prøvede jeg med grå bundfarve, skiftede nogle af farverne ud og strikkede med tyndere pinde.....jeg kan bedre lide dette resultatet, men er stadig ikke helt tilfreds....


Så nu er jeg startet på tredje forsøge, hvor jeg strikker rillestrik. Indtil videre synes jeg, at det ser helt ok ud, så jeg glæder mig til at se det endelige resultat :)

God weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar