tirsdag den 10. juli 2012

Lidt retro

Som jeg fortalte om i det sidste indlæg, så prøver jeg at arbejde med alle de forskellige farver, som jeg har Supersoft-garn. Mit forsøg med at strikke med de forskellige nuancer gik ikke så godt, så jeg gik over til at strikke med stærke kontrastfarver igen. Jeg sad på gulvet og legede lidt med forskellige farver, og pludselig lå en gul, en grøn og en lille nøgle sammen, og det fangede mig øje.


Farverne ser lidt retro-agtige ud sammen, så jeg prøvede at strikke den sammen. Jeg gik faktisk igang uden at lave en strikkeprøve først, og jeg synes, at farverne passer rigtig godt sammen. Jeg er nu bare nervøs for, om jeg har garn nok til at lave denne færdig :/ Jeg havde nogle små nøgler, som måske vejede 50-75 gram tilsammens, og der plejer at gå ca 100 gr i dette med 2-trådet færø-garn. Supersoft er dog noget tyndere og derfor er der flere meter til grammet, så jeg krydser fingre for, at der er nok! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar