torsdag den 14. juni 2012

Farvel-gaver

I dag har jeg sagt farvel til en af mine super dejlige kollegaer her i London. Heldigvis flytter hun til København (og endda Amager!!), så vi kommer nok til at holde kontakten :) Så dagen har ikke været så sørgelig ;)

I dagens anledning blev der givet gaver.......min chef og mig havde valgt at give vores kollega en Bodum stempelkande og en kaffevarmer, som jeg har lavet. Min kollega havde nemlig på et tidspunkt nævnt, at hun rigtig godt kunne lide min kaffevarmer med færøsk strikmønster i orange og brun.


Efter at vi havde givet gaven, så overraskede hun med at give os gaver også :) Hun var været dagligt vidne min store afhængighed af sort frugtthe, så min gave var the-relateret ;)


Jeg fik tre super lækre dåser med frugtthe, en skål til theposer samt en sukkerske med Harrods på toppen :)



Glæder mig til at lave en kop the med æble, jordbær og mango :)

Tak søde Rannvá! :) - ja, min kollega og jeg har samme navn, og næsten samme efternavn! Kan være lidt forvirrende for vores chef og andre kollegaer nogle gange ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar